torsdag den 10. november 2011

Nytårskjolen?


Kjolen
Jeg er normalt ikke sådan en der går vildt meget op i nytår. Mest fordi jeg synes altid at man ender med at geare sig selv helt vildt op og så bliver man mega skuffet når det ikke lever op til ens forventninger. Men kjolen, kjolen ladies, den er vigtig. Jeg har kigget så meget at jeg har fået firekantede øjne, og jeg har desværre ikke fundet noget endnu. Hvis jeg selv kunne vælge iførte jeg mig ovenstående af Alexander Wang, men ak, jeg er jo blot en fattig studerende. 

Har i fundet kjolen, eller har i den måske allerede hængende i skabet?

2 kommentarer:

  1. Den er godt nok lækker :)
    Har ikke rigtig kigget efter nogen endnu :p

    SvarSlet
  2. Nej, det er også svært (: Især når man ikke helt ved hvad man skal. Det gør jeg nemlig ikke.

    SvarSlet