tirsdag den 8. november 2011

Bazar Vest giver fest..








En glædes shoppetur:
Først og fremmest undskylder jeg enormt mange gange for de dårlige billeder, men nogen havde glemt at tage sit kamera med. (mig!) Så det her er resultatet af en telefon med kamera og dårlig belysning. Men jeg ville alligevel lige vise jer dem. Fordi det var SÅ hyggeligt. Vi mødtes om eftermiddagen og tog ud til Bazar Vest, hvor vi købte stort ind. (lidt for stort) Som i kan se på billederne havde vi MANGE poser med hjem. 


Lækker mad
Vi lavede simpelthen det lækreste orientalske mad; arabiske fladbrød med en masse salat, haydari, oliven af forskellige arter, krydret kød og nogle meget mærkelige falafler. (sidste billede) Efter dinner gav vi os ud med DMA, White russians og hvidvin med vingummi-orme, mmmhhh.. (:


Jeg kan på det varmeste anbefale bazaren, alt er billigere end alle andre steder. Vi fik blandt andet; 2 ananas'er for en 10'er, 6 avokadoer for en 10'er, 600 gr. low fat hakket okse for 35 og jeg kunne blive ved. PRØV DET!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar