søndag den 4. december 2011

Shortcommings





En weekend alene
Jeg er virkelig dårligt til at være alene, så da jeg opdagede at jeg skulle være helt alene, hele weekenden, gik jeg næsten i panik. Jeg skulle egentlig have været til julefrokost og i byen i one piece, men jeg tænkte at jeg hellere måtte være helt ovenpå inden jeg begav mig ud i voldsom druk. Så det var jo et ganske godt tidspunkt at øve sig i at være alene, så det har jeg. 


Lørdag
HELT ALENE, med lækker mad, rødvin, chips og SATC og faktisk var det helt okay. Jeg overlevede og hyggede mig endda. 


Konstatering
Jeg kan altså godt klare mig alene, og der er kommet en ualmindelig klinisk ren lejlighed ud af det. Udover renheden så får man ligesom en chance for at groome sig selv og få tænkt over alle de ting som man skubber til side i hverdagen. Jeg kan anbefale det, men ikke for meget, så bliver man skør!  (: 


Hvordan har i det med at være alene?

2 kommentarer:

  1. Jeg syntes også det kan være meget hyggeligt bare at være alene og lave god mad derhjemme engang imellem :)


    Tjek gerne min blog og bliv eventuelt fast læser: kathrine-emilie.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, det kan det virkelig (: Det vil jeg da lige gøre Kathrine Emilie.

    SvarSlet