lørdag den 5. november 2011

Now also in white.



 Monol ur
For noget tid siden købte jeg dette ur i sort og det har nærmest ikke opholdt sig andre steder end på min arm. Hvorfor så ikke anskaffe sig det i hvid? Så nu sidder det der, og jeg er virkelig glad for det. Det er et meget anderledes ur og man kan simpelthen få det lige i den farve man gerne vil. De sælger det i Bahne, hvis nogen skulle have fået lyst til at pryde deres arme med det smukke ur.


Weekenden:
Jeg sidder lige nu på Kong Venience, blogger og får mig en kop fairtrade te. Senere skal jeg mødes med mine studiepiger og så skal vi i Bazar vest og købe ind til en eksotisk aften i selskab med MDA. I morgen står den på Outlet og jeg glæder mig enormt meget. 


Skal i noget sjovt i weekenden, søde piger?

2 kommentarer:

  1. Fedt ur, var det dyrt? :D
    www.leilaswonderland.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Nej, jeg tror det koster 100 kroner (:

    SvarSlet