fredag den 7. oktober 2011

En hjorte dag!




Paphjorten.dk
Jeg havde fuldstændig glemt at vise jer min tømmermændsdag i dyrehaven. Når jeg drikker med min gode veninde M, så laver vi altid noget fjollet når vi har tømmermænd. Denne dag valgte vi at spise is, se på hjorte og chille ved vandet. Min veninde M er fotograf og tager nogle vandvittig gode billeder, tjek dem ud hér.


Weekend i Esbjerg
Her i weekenden skal jeg på en lille tur med min familie. Min papfar er lige blevet 40 og ville gerne fejre det med familie, hytte, god mad og ren efterårshygge. Desværre er der noget der lige nu nager mig rigtig meget. Et enormt usikkert element i mit liv som fylder hele mit hoved. Jeg overvejer stadig om jeg skal dele det med jer på bloggen, men jeg tror det kommer en af dagene. Håber jeg kan nyde weekenden alligevel. 


Skal i noget sjovt i jeres weekend, smukke ladies?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar