søndag den 25. september 2011





Pelsen:
Jeg havde besluttet mig for at jeg også skulle være en af dem med pels, og så synes jeg alligevel ikke helt at jakkerne er mig. Så måtte finde et "lille" alternativ. Vesten er for mig et godt alternativ, da den passer til det meste og både kan være rigtig fin, men også du til en helt almindelig onsdag. OG jeg ELSKER den <3


Støvler:
De fine støvler er fra Kvickly til en sølle hund, og jeg har allerede haft dem på nogle gange. De passer til stort set alt mit tøj og det er dejligt med nogle klassiske støvler.


Studie
Nu er der endelig faldet lidt ro på mit studie og der er mere læse end druk i den. Har meget svært ved pludselig og gå i skole og have enormt travlt. Det hedder skole, læse, skole, arbejde, læse, skole, mad, skole. Men det er herligt og det er virkelig nogle mennesker lige efter mit hjerte jeg studerer med. Egentlig synes jeg også at det går godt, at jeg gør det godt og det er en rigtig dejlig fornemmelse. (:

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine sager - hvad aldrig gættet, at støvlerne var fra Kvickly :o)

    Er glad for at høre, at det går så godt med studiet.. Det fortjener du efter den lidt hårde slutning på sommeren <3

    SvarSlet
  2. Nej, de ser ikke kvickly agtige ud (:

    Ja, jeg er simepelthen også bare rigtig, rigtig glad for at mit liv for første gang i laaaang tid bare kører som det skal.

    SvarSlet
  3. Hvor er skoene bare fine(:
    Forresten en fin blog du har(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away, hvor man kan vinde noget sminke(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Mange tak, det vil jeg lige gøre (:

    SvarSlet