torsdag den 29. september 2011

Min aftensmad + tip





Cube:
Har i nogensinde siddet og set Venner eller SATC og tænkt "hvorfor kan jeg ikke få bragt kinesisk mad ud?" Og så sidder der måske nogen og tænker du kan da bare gå ned og købe en box hos din lokale kina pusher? Men jeg vil jo gerne ha den sunde slags! Så fortalte min mor mig om dette vidunder. Thai cube'en. En flad 20'er for lækker, lækker aftensmad. Ingen tilsætningsstoffer og ikke nogen E-numre, bare mad. De kommer fra fryseren direkte i microen, 10 minutter, så er der dinner. 


Jeg kan på det varmeste anbefale jer at prøve! (:

5 kommentarer:

  1. Uh, det skal da prøves.. Hvor forhandles de? :)

    SvarSlet
  2. Hvis jeg havde en mikroovn ville jeg helt klart prøve, øv bøv. Men vil prøve at skrive tippet bag øret. ;) Det er jo sjældent der findes færdigretter der er sunde og ikke fulde af ulækre E-numre. Rigtig godt indlæg! :)

    Vh
    - Michelle
    - MichellesModeslam.blogspot.com

    SvarSlet
  3. NETTO! And i'm loving it.
    Michelle, du har helt ret, det er virkelig sjældent. Og slet ikk til så få penge. (:

    SvarSlet
  4. Tak for tippet! Skal så meget prøves! :D

    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Mums det ser lækkert ud :) Elsker thaimad!
    Kig forbi?

    SvarSlet